Филипов: Разговорите околу трговските марки ќе се одвиваат меѓу деловните заедници

Деловните заедници се оние кои треба да ги решат трговските марки согласно Договорот од Преспа. Меѓународната група на експерти е тука за да им помага и да им дава насоки, односно да кажува дали излегуваат или се во рамки на меѓународното право и на правата од оваа област на двете држави.

Ова денеска го изјави Ѓорѓи Филипов, шеф на македонската делегација во Меѓународната група експерти за комерцијалните имиња, трговските марки и заштитните знаци, во изјава за медиуми по тркалезната маса со деловните заедници во Стопанската комора, на која присуствуваа и претставници на МНР, експертската група и граѓански организции, организирана од Центарот за европски стратегии Евротинк.

– Ние, како и грчката страна вршиме подготовки со деловните заедници за отпочнување на терен на разговорот меѓу деловните заедници, бидејќи во суштина разговорите околу трговските марки ќе се одвиваат меѓу деловните заедници, кои ќе формираат свои групи за разговор. Досега одзивот на стопанските комори е позитивен затоа што крајниот исход на целата работа која треба да заврши за три години, до 2022 година, ќе треба да биде усогласување на сите досегашни комерцијални имиња на компаниите, трговските марки што ги носат ознаките македонски, македонско, или зборот Македонија што треба да го содржат, кои можат да бидат напуштени или задржани, зависно од тоа како ќе се договорат деловните заедници, а сето тоа да биде во рамки на меѓународното право и на правата во двете држави, истакна Филипов.

Оценува дека ова прашање е во интерес да се реши и за стопанствата и за потрошувачите на двете држави, со цел да не се врши конфузија на пазарот и сметајќи на натамошен развој на трговската размена меѓу Грција и Северна Македонија, за која статистиката покажува дека во првите девет месеци од годинава е зголемена за десет отсто.

– Прашањето околу трговските марки предизвика можеби многу повеќе политички интерес, а нема потреба од тоа бидејќи точно се работи за деловен проблем, што треба да заврши со договор. Крајната цел е да нема конфузија меѓу потрошувачите дали купуваат од Грција или од Северна Македонија, вели Филипов.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

e