Намирници богати со пробиотици за зајакнување на имунитетот

Доаѓаат студени денови, а со нив доаѓаат и настинките.
Затоа време е да го зајакнеме имунитетот и тоа на природен начин.
Пробиотиците (живи бактерии кои не се патогени или токсични за човечкото тело) се особено важни за во зима, бидејќи го поддржуваат здравјето на цревна микрофлора, на тој начин зајакнувајќи го имунолошкиот систем против болести.

Јогурт

Пробиотиците (живи бактерии кои не се патогени или токсични за човечкото тело) се особено важни во зима, бидејќи го поддржуваат здравјето на цревна микрофлора, на тој начин зајакнувајќи го имунолошкиот систем против болести. Природниот јогурт без адитиви најдобро одговара на вашата секојдневна исхрана: направете го сами и консумирајте го секој ден за појадок.

Кисела зелка

Класичниот и наједноставен елемент во зимската исхрана може да биде неверојатно здрав. Киселата зелка, покрај живи бактерии, содржи витамини Ц, Б и К и богата е со натриум, железо и манган. Имајте на ум дека не смее да биде пастеризирана.

Сирења

Не можат сите сирења да се пофалат со голема количина на пробиотици. Најефикасни во оваа смисла се гауда, чедар и моцарела.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

e