ДВ: Анти-НАТО кампањата пуштена на најјако

Како ќе наближува македонското членство во НАТО, така ќе растат провокациите и обидите за местенки од типот на руските мајтапчии, предупредуваат аналитичарите. Пренкстерите инаку важат за омилени во руските медиуми.

Пренкстери, комичари, или медиумска алатка на Кремљ за таргетирање и манипулирање со геополитички противници на Москва? Кои се навистина руските мајтапчии кои го измамија и го „посрамотија“ македонскиот премиер Зоран Заев, претставувајќи се како претседател на Украина и генерален секретар на НАТО? Македонската јавност ги запозна прилично бомбастично со снимениот телефонски разговор кој предизвика бура од реакции, па дури и извинување од Зоран Заев кој „наивно“ им поверувал и се опуштил во неколкуте разговори со нив. Двајцата до вчера можеби беа непознати за македонските граѓани, но тие важат за прилично популарни во руските медиуми, каде изминативе години се доста присутни. Нивната активност и тактика ја користеле безброј пати, кон политичари од највисок ранг, експерти, бизнисмени, нобеловци и други познати личности.

Пренкстерите алатка на Кремљ

Како тие дејствуваат и како тоа се третира и пренесува во руските медиуми, покажува анализата на Би-Би-Си. Во текстот под наслов „Телефонските пренкстери како медиумска алатка на Кремљ“ експертот на британскиот национален сервис за Украина и Русија, Витали Шевченко, забележува дека двајцата телефонски мајтапчии таргетираат голем број непријатели на Кремљ, а снимките од нивните наводни разговори добиваат многу минути и позитивни коментари на руската телевизија.

Владимир Кузнецов и Алексеј Столјаров, познати како Вован и Лексус, спроведуваат тактика на провокативно испрашување, а телевизијата потоа честопати погрешно ја претставува содржината на ваквите разговори за да ги прикаже своите жртви во лошо светло. Пренкстерите, исто така, честопати добиваат платформа за да ги емитуваат своите прокремљски ставови на телевизија.

Повеќе на линкот тука.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

e