Кардиолозите советуваат: Овие навики се лесни и добронамерни за срцето!

Покрај тоа што го одржувате срцето здраво, навиките за јадење, на неколку специфични начини, кардиолозите се стремат да го одржат вашето срце здраво и силно, и така можете и вие.

Редовно снимање на срцето

„Редовната компјутерска томографија (КТ) ми дозволува да го испитам срцето за да можам да видам дали се развива некаква срцева болест, која потоа ми дозволува да го сменам мојот животен стил на време или да подложам на агресивен третман со лекови“, рече д-р Глен Рич.

Одржување на доволна количина на Витамин Д

Ниските количини на витамин Д се предвидувачи на ненадејна срцева смрт, како и срцев удар и мозочен удар. Овој недостаток е поврзан и со високиот крвен притисок и шеќерот во крвта, кои се дефинитивно еден од ризичните фактори за срцеви заболувања, рече д-р. Нитин Кумар.

Лекарот потоа препорачува нивото на витамин Д во организмот, ако е ниско, потребно е да се зголеми она што го препорачал лекарот, и да продолжи да го одржуваме со помош на сончевите зраци, млечни производи или разни додатоци во исхраната.

Дополнување на исхраната со извори на Витамик К2

„Неодамнешните студии ја истакнаа важноста на витаминот К2 за здравјето на срцето, а овој витамин работи на таков начин што калциумот се наметнува во коските и не дозволува затнување на артериите“, рече д-р. Адам Сплавер.

Пиење на пробиотици

Некои пробиотици се покажаа како исклучително успешни во намалување на холестеролот и намалување на воспалението што може да доведе до срцеви заболувања. Освен што ги прави погодни за спречување на срцеви заболувања, се покажа дека прибиотиците се корисни и во други здравствени проблеми, тврди д-р. Никол Ван Гронинг.

Конзумирање на млечни производи наместо додаток од калциум

„Неодамна спроведовме студија која утврди дека внесот на калциум во форма на додаток во исхраната ја зголеми акумулацијата на плакета во артериите и доведе до оштетување на срцето“, рече д-р. Ерин Мичош.

Добрата вест е дека диетата богата со храна, која е извор на калциум, е исклучително успешна во заштитата на срцето, продолжува тој.

Тестирање на пореметување на спиењето

„Апнеата за спиење е едно од најчестите нарушувања на спиењето и резултира со наизменичен ритам на дишење кој, заради долги паузи без кислород, влијае на работата на органите што зависат од снабдувањето со кислород. Исто така, тоа влијае на срцето и предизвикува срцев удар, срцеви аритмии и други болести “, вели д-р Сплавер.

Магнезиум во прав се топи во вода

Тело кое има доволни количини магнезиум, и нема да произведе големи количини на холестерол, затоа го одржувам нивото на магнезиум со растворање на магнезиум во прав во вода и на тој начин едноставно додавам магнезиум во текот на денот, рече Др. Каролин Дин.

Препорачуваат аспирин, но само одбрано

„Спротивно на популарното верување, здравјето на срцето нема да се подобри со терапија со аспирин, и ова е особено точно за здрави луѓе кои се обидуваат да спречат срцеви заболувања со аспирин. Сепак, за луѓето кои страдаат од срцеви заболувања, мала количина аспирин на ден ќе помогне да се спречат идните срцеви заболувања “, вели д-р Ричард Рајт.

Доволно сон

„Просечен човек денес спие дури два часа помалку отколку што беше случајот со некоја личност пред сто години, и од таа причина не е изненадувачки што од тогаш се зголеми бројот на луѓе кои спаѓаат во ризична група на срцеви пациенти. За да добијам доволно спиење, земам мали дози на мелатонин и додаток 5-ХТП, тврди Д-р. Вест дете

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

e