Девет совети како малите бизниси да ги користат социјалните медиуми

Социјалните медиуми на секој бизнис му нудат шанса да ги зајакне односите со таргет-публиката, да привлече лојални клиенти, па дури и бренд-адвокати.

Силната социјална мрежа може да им помогне на многу бизниси. Социјалните медиуми на секој бизнис му нудат шанса да ги зајакне односите со таргет-публиката, да привлече лојални клиенти, па дури и бренд-адвокати. Не е лесно максимално да се искористи тој потенцијал, но остварливо е доколку се користи правилно. За жал, многу компании не знаат како да го направат тоа. 74% од сите корисници на Интернет ги користат социјалните мрежи, а кај младата популација тој процент е многу поголем. Затоа, доколку сакате да допрете до публиката, почнете од социјалните медиуми.

Еве неколку совети како да го направите тоа.

Не креирајте профили само за да ги имате
Сите креираат профили и ви велат дека и вие треба да го направите истото. Можеби е одлично за другите бизниси, но не знаете како ќе ѝ помогне на вашата компанија. Доколку не how t use social media (600×365)ги знаете бенефитите од социјалните медиуми, нема да знаете да ги искористите правилно и може дури и да ви наштетат. Сепак, не е решение и воопшто да ве нема на социјалните медиуми. Дури и да ве нема на Facebook или Instagram, вашата публика е таму и веројатно разговара за вас без да знаете. Затоа, научете како функционираат социјалните мрежи и што може да направат за вас.

Не ги игнорирајте социјалните правила
Тешко е да се претставите во вистинско светло на социјалните медиуми. Секоја социјална мрежа има посебен систем, правила и норми. Нешто што е прифатливо на една, можеби е social media normsгрешка на друга мрежа. Доколку не сте сигурни, ќе направите грешка. Мора да се однесувате соодветно. Под соодветно корпоративно однесување се подразбира: одговарање на пораки од клиенти, не се наметнувајте и не испраќајте спам пораки со реклами, не барајте постојано да ги споделуваат вашите објави, не се трудете да бидете совршени, но следете ги непишаните правила за однесување.

Не бидете присутни на секоја социјална мрежа
Многу честа грешка е присуството на сите мрежи. Логично е да сакате да ве има секаде за да имате поголеми шанси, но тоа може да стане преголем залак. Многу подобро е да изградите силна мрежа на 1 или 2 социјални платформи social media campaign (345×275)отколку да имате слаба мрежа на сите социјални медиуми. Освен тоа, многу е тешко да се одржуваат повеќе профили. Дури и да сте присутни често, сигурно нема да имате доволно квалитетни содржини. Секоја социјална мрежа има силни страни и е популарна кај одредена публика. Изберете една или две кои најмногу ви одговараат, истражете и размислете што сакате да постигнете.

Не го занемарувајте квалитетот за сметка на квантитетот
Социјалните медиуми треба да ви послужат за подигнување на свеста за брендот и за ангажирање на клиентите и токму тие цели треба да ви бидат во основата на стратегијата за социјалните медиуми. Многу бизниси ги користат социјалните мрежи како канал за реклама или продажба, но социјалните медиуми не се бесплатен канал за маркетинг и најпрвин мора да понудите квалитетна содржина. Со цел да изградите мрежа мора да мислите на потребите на клиентите и да направите стратегија за содржините кои ги нудите.

Не ги игнорирајте коментарите
Социјалните медиуми ви овозможуваат директна комуникација со клиентите, но многу бизниси се фокусираат само на популаризација на брендот и не разговараат со клиентите.respond to comments Коментарите од клиентите се добар почеток за разговор, но едно истражување покажува дека 9 од 10 коментари се игнорираат. Според истото истражување, луѓето очекуваат одговор во рок од 4 часа, а вообичаено добиваат одговор за 10 часа. Иронично е да се троши време за градење мрежа и да се игнорираат шансите за да се направи тоа.

Не ги отстранувајте негативните коментари
Сите сакаме да се покажеме во најдобро светло, но доколку ги прикриваме негативните страни само уште повеќе ќе ги negative commentsналутиме клиентите. Ниедна организација не е совршена, но покажете дека сте подготвени да учите од своите грешки така што ќе се соочите со нив. Луѓето сè почесто своите реакции ги пишуваат на социјалните медиуми. Тоа е еден вид јавна поплака и треба да ја дочекате подготвени, затоа што може многу да ве чини. Кога ќе добиете негативен коментар, бидете професионални и не стапувајте во одбрана.

Грижете се за безбедноста онлајн
Сè што му треба на некој незадоволен вработен е лозинка и корисничко име и имаат пристап до вашите профили, публиката. Потенцијалната штета која може да му ја на online safetyбизнисот и репутацијата е немерлива. За да ја избегнете таа ситуација, поставете безбедносен систем на социјалните медиуми. Ограничете го пристапот на вработените, дадете им дозвола за објавување на социјални медиуми на определен број луѓе и обучете ги вработените за сè во врска со социјалните медиуми.

Не се потпирајте на автоматизација
Секако дека бизнисите сакаат да си го намалат товарот и automation (600×600)оставаат автоматски да се ажурираат промените на профилите на социјалните мрежи, но алатките за автоматизација треба да се користат внимателно и никогаш не можат да ја заменат вистинската комуникација со клиентите. Бизнисите треба да посветат доволно внимание на комуникација, затоа што во спротивно социјалните мрежи ќе станат само алатка за промоција или маркетинг.

Не ги гледајте социјалните медиуми само како маркетинг канал
Честопати бизнисите паѓаат во замката да се промовираат насекаде, а социјалните медиуми не се исклучок. Сепак, поради популаризацијата на некои други функции на Hands Holding Speech Bubbles with Social Media Wordsсоцијалните медиуми, како, на пример, средство за менаџирање со односите со клиентите, многу организации сека го менуваат пристапот. Социјалните мрежи сега се канал за продажба, за кориснички услуги и за истражување на пазарот. Со цел да го извлечете најдоброто и да ги исполните очекувањата на клиентите, социјалните мрежи треба да станат интегрален дел од односите со клиентите.

За поврзани вести продолжете надолу

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

e