(ФОТО) 35.000 евра од ноќ – вака изгледа парискиот луксузен хотел Bulgari

Во декември Bulgari отвори луксузен хотел во Париз, кој е седми од брендот во овој сегмент, кој планира да го зголеми нивниот број на над 20 во наредните години. Хотелите се дел од стратегијата на Bulgari да го прошири својот деловен опсег со цел да привлече клиенти во основната дејност и бизнисот со накит, информира WSJ.

„Хотелите обезбедуваат база на клиенти на супер богатите. Тие се начин да се регрутираат клиенти од кои профитира бизнисот со накит“, вели извршниот директор на Bulgari, Жан-Кристов Бабен.

Bulgari е еден од најпродаваните брендови во портфолиото на LVMH. Компанијата за накит со седиште во Рим значително порасна откако беше купена од LVMH пред една деценија.

Иако LVMH не дава посебни податоци за финансиските резултати на Bulgari, аналитичарите проценуваат дека приходот на брендот за 2021 година ќе биде околу 2,5 милијарди евра, или повеќе од двојно повеќе од пред една деценија. Приходите од хотелските резервации во моментов сочинуваат околу 5 отсто од вкупните приходи на Bulgari, рече Бабен.

И покрај пандемијата, вкупниот приход на брендот забележа двоцифрен раст во проценти во споредба со 2019 година. Бизнисот со накит ширум светот е еден од најбрзо растечките сектори во сегментот на луксузни стоки.

„Изгледите се исклучително позитивни“, рече тој. Имавме одлична година, многу подобра отколку што мислевме пред 12 месеци“.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

e