Популизмот на „десницата“ се состои од два елементи: креирање на „општо“ незадоволство од Владата (и нејзините институции) и продуцирање хистерија во медиумите кои се под нивна контрола. Се обидува десницата да креира нееднаквост и намалување на стандардот на граѓаните.
Реалноста е сосема обратна. Тука ќе го земам примерот со горивата, тема за која овие денови се користи луда реторика. ВМРО-ДПМНЕ традиционално зборува дека покрај „домашната кошница“ поскапуваат и горивата што претставува ноторна лага. Не е лага дека нема светска криза, ама лага е дека се молчи за цените на горивата.
Прво, во време на криза, премиерот Ковачевски и Владата креираа буџет од 400 милиони евра за помош на македонската економија (за граѓаните и компаниите) кои ќе бидат насочени преку 26-те мерки; второ, покачена е минималната плата како што се покачени и пензиите. Што претставуваат овие примери ако не грижа за граѓаните во време на светска криза? Тука опозицијата, традиционално, падна. Известуваше лажно.
Вториот пад на опозицијата и нивниот лидер Мицкоски е во хистеричната реторика: „горивата ‘до таван’ се поскапени“. Ајде да видиме дали тоа е точно. Ајде да видиме дали цената на горивата „оди до таван“ или се намалува.
Цените на горивата во Северна Македонија остануваат најниски од целиот балкански регион. И не само тоа, туку намалувањето на акцизата и ДДВ стана позитивен пример за сите регионални медиуми.
Целата колумна на Ненад Јовановиќ за Фронтлајн на следниот ЛИНК.