Според билансите на успех и состојба кои имавме можност да ги анализираме на Спорт Лајф, Златна копачка, Моцарт и Бетсити овие четири бренда за обложување во 2016 година имале вкупни приходи од неверојатни 175 милиони евра, што покажува колку Македонците сакаат да трошат пари за игри на среќа, а ова е само еден сегмент од целиот пазар на обложување, игри на интернет, казина и секако облози во останатите десетина помали компании.
Меѓу граѓаните често се зборува дека во Македонија работат само аптеките и обложувалниците кои ги има буквално на секој ќош. Речиси и да не нема маало во Скопје со најмалку три различни спортски обложувалници кои на прогнозерите им нудат речиси идентични коефициенти, но секој со својата среќа си одбира каде ќе ги вложи парите. Во изминатите 5 години неколку брендови се етаблираа на пазарот, барем гледано во Скопје и доминираат како во бројот на локации, така и во бројот на играчи. Надвор од Скопје состојбата е поразлична бидејќи бизнисот со обложувалници е доста привлечен па има доста локални брендови кои држат територија, а некои од нив постојат долго време па така за големите играчи и да нема многу простор за маневрирање.
Целиот текст на порталот Фактор причитајте го тука